خبرگزاری کار ایران

با لوح تقدیر وزیر کشور؛

استانداری هرمزگان رتبه برتر در حوزه پژوهش و آموزش مدیریت شهری و روستایی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۴۵۷

طی لوح تقدیری از سوی وزیر کشور استانداری هرمزگان در ششمین جشنواره آموزش ، پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی عنوان استانداری برتر شناخته شد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، در متن کامل لوح تقدیر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان آمده است: 

جناب آقای مدرس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان 

بدون تردید مطالعه و پژوهش و حرکت بر محور مدیریت دانش پایه لازمه و زیر بنای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در حوزه های مختلف است. ضمن آنکه تحقق این مهم در گرو، هم افزایی و همگرایی مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی با مدیریت های اجرایی شهری و روستایی است. در همین راستا جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدریت شهری و روستایی فرصتی گران بها برای ترویج گفتمان علمی و تقدیر از دستاوردها و تجربیات موفق پژوهشی و آموزشی در این عرصه است.

اکنون که به واسطه تلاش سازنده جناب عالی و همکاران در حوزه پژوهش و آموزش مدیریت شهری و روستایی و بنا به نظر کمیته داوران جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت  شهری و روستایی مشترک بین مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور و مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، استانداری هرمزگان به عنوان استانداری برتر در حوزه پژوهش و آموزش مدیریت شهری و روستایی شناخته شده است، ضمن قدردانی و سپاسگزاری از مشارکت اثر بخش شما در این جشنواره، بهروزی و توفیق روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز