خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

آغاز دومین دوره جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۲۶

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز از برگزاری دومین جشنواره «البرز بانو» خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف معرفی زنان شاخص و توانمند استان البرز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مریم اسماعیلی فرد امروز در مراسم رونمایی از پوستر دومین‌ جشنواره فیلم "البرز بانو" که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با هدف معرفی زنان شاخص و توانمند و انعکاس وضعیت بانوان استان البرز برگزار می شود تا با نگاهی دوباره به زنان موفق و شاخص جامعه، بتوانیم این افراد را شناسایی و به عنوان الگو از دستاوردهای آنان استفاده کنیم.  

 اسماعیلی فرد با اشاره به برگزاری جشنواره در 5 بخش، افزود: بخش هایی همچون فعالان عرصه تولید ملی؛ایثار، فداکاری، مسئولیت اجتماعی؛ افتخارآفرینان عرصه علم و دانش، ورزش، هنر و دولت زنان؛ بانوان کارمند، محورهای اصلی جشنواره هستند.  

اسماعیلی فرد با عنوان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره از ۲۰ آذر تا ۲۰ بهمن است، اظهار داشت: اختتامیه ۷ اسفند سال جاری برگزار می شود لذا علاقه مندان می توانند برای موارد ذکر شده فیلم کوتاه خود را در سایت alborzbanou.com بارگذاری کنند.   

مدیر کل امور بانوان استانداری البرز، افزود: جوایز ارزشمندی با حمایت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج، اداره کل بهزیستی، اداره کل ارشاد و حوزه هنری در هر کدام از محورها در نظر گرفته شده که از منتخبین تجلیل می شود.  

وی افزود: جوایز فیلم منتخب حرفه ای هر بخش ۴ میلیون تومان، فیلم اول آماتور هر بخش ۲ میلیون تومان و اهدای تندیس و دپیلم افتخار در بخشهای کارگردانی، فیلمبرداری، فیلم نامه و تدوین اهدا می شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد این جشنواره نشان دهد که ما چقدر زنان موفق و ارزشمندی در البرز داریم و باید بیشتر و بهتر شناخته و از آنها به شایستگی تجلیل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز