خبرگزاری کار ایران

از اواخر امروز آغاز می‌شود؛

بارش برف و باران در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۳۲۶

سامانه بارشی جدید از اواخر امروز و طی روز پنجشنبه آسمان استان قزوین را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی روز چهارشنبه گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی با گذر متناوب امواج کم دامنه از منطقه، افزایش ابر و در پاره‌ای مناطق باراش باران و برف و در ارتفاعات، بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین افزود: تا اواخر وقت امروز وضعیت جوی نسبتا پایداری بر آسمان استان حاکم است.

آخوندی اظهار کرد: با توجه  به کمینه و بیشینه دمای استان، شهر قزوین در ۲۴ ساعت گذشته با منفی یک و آوج با منفی سه درجه سانتیگراد سردترین و رازمیان با ۱۳ درجه و آبیک با ۱۲ درجه گرم ترین مناطق استان بوده‌اند.

این کارشناس ادامه داد: سازمان هواشناسی کشور نیز امروز با صدور اخطاریه‌ای نسبت به بارش باران و برف، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و بارش برف در ارتفاعات چندین استان از جمله قزوین هشدار داده است.

به گفته او، احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی و مه آلود شدن و اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی، کاهش دید و وزش باد شدید موقت از جمله آثار این سامانه است که باید اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات لازم در خصوص آن انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز