خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

مدیران کل مشمول بسته حمایتی دولت نشده‌اند/ مردم از مراجعه‌ حضوری برای پیگیری دریافت بسته حمایتی بپرهیزند

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۰۲

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: مدیران کل ادارات و نهادها مشمول بسته حمایتی دولت نشده اند.

به گزارش ایلنا ،هادی ابراهیمی در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: پس از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، دولت سبد معیشتی را برای اقشار مختلف جامعه در نظر گرفت و طی سه مرحله به حساب مشمولین واریز کرد.

وی افزود: افرادی که در فهرست مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت قرار نگرفته‌اند، می‌توانند از سه شنبه 5 آذرماه جاری از طریق ارسال کد دستوری #۶۳۶۹* و با استفاده از کد رهگیری ارسال شده به آدرس hemayat.mcls.gov.ir   از وضعیت خود مطلع شوند.

ابراهیمی گفت:وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدت 30 روز درخواست آنها را بررسی و پیامکی مبنی بر مشمول شدن یا نشدن را به افراد ثبت نام کننده ارسال خواهد کرد.

وی بیان کرد: فقط افراد سرپرست خانوار می توانند با ارسال کد ملی خود به کد دستوری اعلام شده، از طریق تلفنی که به نام خودشان باشد پیگیری دریافت کمک حمایت معیشت باشند.

مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس شاخص‌های استاندارد نسبت به شاخص بندی جمعیت مشمول بسته حمایتی اقدام کرده است و از ۸۵ میلیون نفر جمعیت کشور ۶۰ میلیون نفر که درآمد کمتری دارند را مشمول سبد معیشتی شناخته است.

وی اضافه کرد: افراد از هرگونه مراجعه حضوری و تماس تلفنی به ادارات و نهادها از جمله اداره کل تعاون، کار رفاه و اجتماعی برای پیگیری بسته حمایتی خودداری کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس شاخص‌های استاندارد نسبت به شاخص بندی جمعیت مشمول بسته حمایتی اقدام کرده است و از ۸۵ میلیون نفر جمعیت کشور ۶۰ میلیون نفر که درآمد کمتری دارند را مشمول سبد معیشتی شناخته است.

وی تصریح کرد: وزارت کار بر اساس شاخص های مختلفی درآمدی افراد مشخص شدند و 60 میلیون که مشمول این طرح شدند برای انها پرداخت شده است.

بسته حمایت  معیشتی خانوار طی سه مرحله به حساب 60 میلیون نفر در کشور واریز شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز