خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه میوه و سبزی استان خبر داد:

افزایش قیمت گوجه فرنگی به دلیل بارندگی و افزایش کرایه بار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۹۹۳

رئیس اتحادیه میوه و سبزی استان قزوین گفت: قیمت گوجه فرنگی در بازار قزوین به شکل بی سابقه‌ای افزایش یافته که دلیل اصلی آن بارندگی‌های اخیر در مناطق گرمسیری و جنوب استان فارس بوده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، حبیب الله صادقی پور یا اعلام این خبر افزود: هم اینک هر کیلو گوجه فرنگی در بازار قزوین از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تا ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی اضافه کرد: البته بخشی از این افزایش قیمت به اصلاح قیمت‌ بنزین و افزایش کرایه‌های حمل بار باز می‌گردد که باید نظارت‌های بیشتری در این حوزه برای جلوگیری از افزایش کرایه‌ها صورت گیرد.

این مسئول گفت: یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت گوجه فرنگی، بارندگی‌های دو هفته اخیر در استان قزوین است که کل محصول گوجه فرنگی قزوین را از میان برد و حتی فرصت چیدن گوجه‌های سبز را نیز از کشاورزان گرفت.

وی اضافه کرد: این افزایش قیمت گوجه فرنگی در حالی در استان صورت گرفته که قیمت هر کیلو در بازار قزوین طی ماه گذشته بین ۲ تا چهار هزار تومان بوده است.

پیش از این رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاون بازرسی و نظارت این سازمان گفته بودند هرگونه افزایش قیمت اجناس در بازار به بهانه افزایش قیمت بنزین غیر قانونی است و متخلفان به مراجع ذی صلاح قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

۲۲۰ واحد توزیع میوه و سبزی دارای مجوز در قزوین مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز