خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان:

ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه پنج مجروح بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۵۰۰

رئیس پلیس راهور استان گفت: ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه ای دخترانه در کوی نیایش بندرعباس پنج مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، سرهنگ مجید صالح پور گفت: برابر اعلام مرکز پیام پلیس راهور شهرستان بندرعباس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی واقع در شهرک نیایش روبروی دبستان دخترانه، بلافاصله مأموران برای بررسی صحنه حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند راننده یک دستگاه مینی بوس در مقابل دبستان نیایش اقدام پارک خودرو می نماید و جهت خرید از سوپر مارکت از خودر خارج می گردد و در همین حین کودک خرد سالی که در درون خودرو بوده ضمن بازی با دنده منجر به خلاصی خودرو شده که با توجه به وضعیت معبر(شیب سرازیری ) ، مینی بوس به راه افتاده و ضمن برخورد با سه دستگاه خودروی دیگر با درب مدرسه برخورد و سپس وارد حیاط مدرسه می شود.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند که چهار نفر از این دانش‌آموزان دچار آسیب‌دیدگی جزئی شدند و یک نفر نیز دچار شکستگی دست شده که به وسیله عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و وضعیت وی رو به بهبود است.

رئیس پلیس راهور استان با تاکید بر اینکه علت وقوع حادثه بی احتیاطی از سوی راننده مینی بوس به علت عدم رعایت نکات ایمنی در پارک صحیح خودرو نقض ماده 160 آئین نامه راهنمایی و رانندگی تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: خودرو توقیف و راننده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز