خبرگزاری کار ایران

چاقوکشی در مقابل دادگستری قدمگاه

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۶۴۸

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان نیشابور گفت: با امداد رسانی که انجام شد جوان ٢٨ ساله با اقدامات به موقع تکنسین های اورژانس از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، دکتر قاسم مشارموحد در تشریح این خبر گفت: به دنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر نزاع و برخورد چاقو به قفسه سینه جوان ٢٨ ساله، در مقابل دادگستری شهر قدمگاه، پایگاه اورژانس درود به محل حادثه اعزام شد. 

متخصص طب اورژانس اظهار کرد: پس از رسیدن آمبولانس و معاینه اولیه مشخص شد که چندین ضربه چاقو به مصدوم وارد شده است که یکی از ضربه ها با برخورد به قفسه سینه باعث خونریزی داخلی و متعاقب آن زجر تنفسی و حالت ناپایدار و کاهش هوشیاری و کاهش صداهای تنفسی سمت راست قفسه سینه مصدوم شده است. 

وی اعلام کرد: پس از انجام مشاوره تلفنی با پزشک اورژانس با وارد کردن سر سوزن به قفسه سینه، و بر داشتن فشار باعث بهبود و نجات جان مصدوم شدند که تحت حمایت تنفسی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شد. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور اذعان داشت: امروز با افزایش سطح علمی تکنسین های اورژانس و برگزاری منظم کارگاه های تخصصی و به روز شدن سطح اطلاعات کارکنان اورژانس شاهد اقدامات نجات بخش و کم نظیر در سطح کشور می باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز