خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آوج:

راهدار از مصادیق عینی و واقعی ایثارگر اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۱۸۵

فرماندار شهرستان آوج گفت: راهدار از مصادیق عینی و واقعی ایثارگر اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت اله علیرضایی در جلسه شورای راهداری استان که با حضور حق لطفی مدیرکل، معاونین و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان برگزار شد، بیان داشت: راهداری از مشاغل سختی است که عملکرد آنها دائما در معرض دید و قضاوت عمومی است.

وی افزود: راهداران از مصادیق واقعی ایثارگران اجتماعی محسوب می‌شوند که با به جان خریدن خطرات و مسئولیت پذیری بالا، نگرانی ها را از جامعه و مردم رفع و دفع می کنند و حس موثر بودن و تسلط انسان بر پدیده ها و بلایای طبیعی را شهروندان زنده می کنند.

فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد: باتوجه به گسترگی و کوهستانی بودن شهرستان آوج از راهداری استان انتظار می رود توجه ویژه به این شهرستان داشته باشد.

علیرضایی گفت: تمام مدیران دستگاه ها، بخشداران، شهرداران و دهیاران باید در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی از بخشی نگری بپرهیزند و حداکثر همکاری را با عوامل راهداری،امداد و نجات و مسئولین انتظامی و امنیتی داشته باشند.

گفتنی است در پایان این جلسه از تلاش‌ها و پیگیری های طاهرخانی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز