خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد؛

13 کشته و مصدوم در تصادف مرگبار جاده تربت جام

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۸۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از تصادف یک پژو پارس با 2 دستگاه پراید با 4 کشته و 9 مجروح خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت جام، سرهنگ هوشنگ کیانی در این باره گفت: ساعت 19 روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور تربت جام به سمیع آباد،بلافاصله گشت تصادفات به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو پارس که راننده و 5 عضو خانواده‌اش سرنشین آن بودند با یک دستگاه خودروی پراید که راننده و 3 عضو خانواده اش سرنشین آن بودند به صورت رخ به رخ با یکدیگر تصادف و با یک دستگاه خودروی پراید دیگر نیز به شدت برخورد می کند.

کیانی تصریح کرد: دراین حادثه خانم 35 ساله‌ای که سرنشین خودروی پژو پارس بود و خانم 25 ساله‌ای که سرنشین خودروی پراید بود در دم جان خود را از دست دادند و راننده و 4 سرنشین دیگر پژو با 2راننده و 4 سرنشین 2 خودرو پراید مصدوم  شده بودند که بلافاصله توسط اکیپ های اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی تربت جام افزود: متاسفانه با وجود تلاش تیم پزشکی راننده 36 ساله  یکی از  خودروهای پراید و مرد 45 ساله ای که سرنشین این خودرو بوده به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باختند.

 کیانی خاطر نشان کرد: علت این تصادف مرگبار و دلخراش توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

وی با ابراز تاسف از این سانحه از رانندگان خواست هنگام رانندگی از اقداماتی از جمله صحبت کردن با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و ... که موجب حواس پرتی و بی‌توجهی به جلو می‌شود پرهیز کرده و با رعایت مقررات رانندگی از حوادث دلخراش رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز