خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی؛

همایش ملی معماری به میزبانی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۲۸۴

ششمین همایش ملی معماری و شهرسازی در گذر زمان با محوریت میراث و مناظر روستایی در ایران ۲۷ آذرماه امسال در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فریبرز کریمی رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه روز پنجشنبه اظهار داشت: این همایش از ۶ سال پیش سالانه با انتخاب یک موضوع جدید برگزار می شود و طی پنج دوره گذشته شاهد حضور و حمایت اقشار مختلف علمی، تخصصی و مدیریتی کشور از این همایش بوده ایم.

 وی اضافه کرد: دانشگاه با برگزاری سالانه این همایش توانسته در سطح کشور و بسیاری از کشورهای مختلف جهان توجه اساتید، محققان و دانشجویان را به خود جلب کند.

کریمی با بیان اینکه پایان مهلت ارسال مقالات به این همایش پنجم آذرماه است ادامه داد: در دوره گذشته این هممایش که با حضور ۴۰۰ میهمان از دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد ۱۸۵ مقاله علمی و تحقیقاتی به دبیرخانه این همایش ارسال و کتابچه چکیده مقالات نیز چاپ شد.

رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) افزود: آمایش روستایی، اکوتوریسم و روستا، برنامه‌ریزی روستایی، بوم شناسی در منظر روستایی، تاثیر تکنولوژی در منظر روستایی، جغرافیای روستایی و توسعه انسانی، اقتصاد روستایی و توسعه گردشگری، میراث فرهنگی و آینده روستاها در ایران، فهم منظر روستایی پیش نیازی برای معماری و نقش میراث فرهنگی در توسعه فرهنگ روستایی محورهای ششمین دوره همایش را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز