خبرگزاری کار ایران

خانپور خبر داد:

حضور فعال 140واحد تولیدی و صنعتی قزوین در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۰۷۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در 6 ماهه امسال با کمک این شرکت و به‌منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، واحدهای صنعتی و خدماتی در 26 نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان، معرفی کالاها و خدمات جدید شرکت ها، ایجاد پیوند و زمینه های همکاری های آتی چون مشارکت ، سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی میان واحدهای تولیدی و فراهم نمودن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود.

وی افزود: از 26 نمایشگاه داخلی و خارجی، بیش از 140 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در 19 نمایشگاه داخلی و 7 نمایشگاه خارجی‌حضور داشتند که در کشورهای اسپانیا، ترکیه،چین، امارات، عراق و سوریه برگزار شده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ادامه داد: در شش ماهه دوم سالجاری این روند ادامه خواهد دارد و  این شرکت اعزام واحدهای تولیدی را به حدوداً 30 نمایشگاه داخلی و 10 نمایشگاه خارجی در دستورکار خود قرارداده است.

خانپور تصریح کرد: در طول  هشت سال گذشته و با همت شرکت شهرک های صنعتی استان، یک هزار و 128 واحد تولیدی، صنعتی، صنفی و خدماتی در بیش از 215 نمایشگاه داخلی و خارجی حضور فعال داشتند.

این مسئول با اشاره به حمایتهای این شرکت از واحدهای تولیدی گفت:  در این راستا شرکت شهرک های صنعتی استان ۵۰ درصد هزینه های حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های  داخلی و خارجی را از سقف 10 میلیون ریال تا 100 میلیون ریال به عنوان تشویق و جذب واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار آنها پرداخت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز