خبرگزاری کار ایران

برگزاری آزمون ورودی به حرفه مهندسان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۹۱۷

آزمون ورود به حرفه مهندسان ۱۸ و ۱۹ مهرماه جاری همزمان با سراسر کشور در دانشگاه بین‌المللی امام (ره) قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: آزمون‌های این دوره تنها در بخش مهندسان برگزار می‌شود و شرکت کنندگانی که حداقل ۵۰ درصد از نمرات آزمون را کسب کنند، پذیرفته خواهند شد.

حامد عبدالرزاقی اضافه کرد: این دوره آزمون در هفت رشته مهندسی عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، ترافیک و شهرسازی به منظور اخذ صلاحیت‌های طراحی، محاسبات، نظارت و اجرا برگزار خواهد شد.

وی گفت:۲ هزار و ۷۹۷ داوطلب در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند که از این تعداد، ۲ هزار و ۲۵ نفر مرد و ۷۷۲ نفر زن هستند.

این مسئول افزود: شرط حضور در این آزمون‌ها گذراندن سه سال از تاریخ دریافت آخرین مدرک است.  

به گفته این مسئول، پذیرفته شدگان در آزمون می‌توانند با اخذ پروانه اشتغال به کار از سوی اداره کل راه و شهرسازی به صورت رسمی وارد حرفه مهندسی ساختمان شوند.

هم اکنون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین دارای ۹ هزار و ۹۸۵ عضو است که چهار هزار و ۶۳۰ تن از آنان دارای پروانه اشتغال به کار بوده و پنج هزار و ۳۵۵ نیز بدون پروانه هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز