خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

شهرک آجیل خلاف قانون عمل می کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۵۷

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: شهرک آجیل به‌ رغم تذکرات قضایی خلاف قانون عمل می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا قوسیان مقدم در این باره گفت: هیات دولت در آخرین اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها مصوب سال 1396، دو گروه را از پرداخت عوارض تغییر کاربری معاف کرده است، نخست مجموعه هایی که با اعتبارات دارایی اعم از اعتبارات ملی و استانی ساخته می شوند، دوم مجموعه های خدمات عمومی مورد نیاز مردم.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون اراضی بایر مجمع، زمین مستثنیاتی که 5 سال در آن کشت انجام نشود، باید به دولت تحویل داده شود، تصریح کرد: ما نیز با توسعه شهر مشهد موافقیم اما ساختارهای بالادستی به ما دستورالعمل ها، بخش نامه ها و قوانینی را ابلاغ کرده‌اند و ملزم به اجرای آن هستیم.

قوسیان مقدم خاطرنشان کرد: شهرک آجیل خلاف مقررات عمل می کند و علی رغم دو مرتبه تذکر قضایی به شهرک، متاسفانه عملیات عمرانی در این شهرک همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: این در حالی است که بایستی عملیات اجرایی موکول به تعیین تکلیف شهرک باشد. لذا همکاران باید بدانند تاکنون ما در این حوزه خویشتن داری کرده تیم، حال اگر این خویشتنداری به ضرر قانون تمام شود، قطعا اعمال قانون خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز