خبرگزاری کار ایران

سردار مولایی:

برخی مسئولان برای تجارت خود، جلوی تولید داخلی سنگ اندازی می کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۲۴۳

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه می‌دانیم برخی مسئولان نسبت به مشکلات بی تفاوت بوده و به جای ایثارگری، سوداگر هستند، افزود: عده ای که در مسئولیت های مختلف حضور دارند اجازه می‌دهند کالاهایی از خارج وارد کشور شود زیرا از این طریق تجارت می کنند.

به گزارش ایلنا، سردار یوسف مولایی امروز در مراسم افتتاح کلینیک صنعت، معدن و تجارت که با همکاری اتاق بازرگانی البرز و سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن تصمیم گرفته قدرت ما را سست کند لذا در یک طرح دوازده گانه نخست مسائل نظامی و در ادامه اقتصاد کشور را نشانه گرفته است.

وی با اشاره به اینکه وقتی دچار فشارهای اقتصادی هستیم نباید تئوری های قدیمی در این حوزه استفاده شود، گفت: در کلینیک صنعت نباید ذهن ها به سمت تئوری های ناهمسان با کشور حرکت کند، اینطور کار کردن به یقین تنها هزینه تراشی خواهد داشت، در کلینیک صنعت باید عملیاتی کار شود.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه می دانیم برخی مسئولان نسبت به مشکلات بی تفاوت بوده و به جای ایثارگری، سوداگر هستند، افزود: عده ای که در مسئولیت های مختلف  حضور دارند اجازه می دهند کالاهایی از خارج وارد کشور شود زیرا از این طریق تجارت می کنند به افراد اجازه تولید کالاهای داخلی را نمی دهند عمدا جلوی تولید سنگ اندازی می کنند.

سردار مولایی با اشاره به اینکه باید از سرمایه های خود به درستی استفاده کنیم، گفت: برخی از صنعتگران و تولیدکنندگان از بی توجهی و بی دقتی برخی مسئولان گلایه دارند زیرا برخی از مسئولان بر این باور هستند که تجارت بهتر از ساخت و تولید است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه و رونق تولید داخلی، گفت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس از جمله این ظرفیت های ایجاد شده در کشور است که در دنیا نمونه بوده و امسال در زمینه میعانات گازی توان تولید را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز