خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی هدف اصلی در سرمایه گذاری است

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۸۱۹

مدیر کارخانه آرد نگین تایباد گفت: یکی از اهداف اصلی در قانون سرمایه گذاری ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی است.

یحیی عسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: بیش از 30 سال است که در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی اقدام به سرمایه گذاری در چهار شهرستان گناباد، تربت جام، کلات و تایباد کرده و در این واحدها انواع آرد و ماکارانی تولید می‌شود.

وی با اشاره به اشتغال بیش از 300 نفر در این واحدهای تولیدی افزود: ایجاد اشتغالزایی در هر منطقه که در آن سرمایه گذاری انجام می‌شود راهی برای توسعه اقتصادی هموار می‌کند؛ یکی از اقدامات این مدیریت ایجاد کردن زمینه اشتغال برای نیروهای بوی است.

این کارآفرین و سرمایه گذار در تایباد بیان کرد: کارخانه آرد نگین که در شهر کاریز این شهرستان قرار گرفته یک واحد تولیدی تعطیل شده بود که در سال 91 اقدام به راه‌اندازی آن کرده و با هفت نیرو خط تولید را روشن کردیم.

وی مطرح کرد: امروز 30 نفر از نیروهای بومی منطقه در قسمت‌های مختلف این کارخانه به تولید انواع آرد خبازی و قنادی مشغول هستند.

عسلی تولید آرد ماهانه این کارخانه را حدود 2 هزار و 500 تن اعلام کرد و افزود: محصول تولید شده علاوه بر مصرف شهرستان به شهرهای باخرز، تربت جام، نیشابور، مشهد، سبزوار، بجستان، خواف، تربت حیدریه، شیروان، تهران و کاشمر ارسال می‌شود.

وی با بیان این مطلب که گندم تامینی کارخانه از کشاورزان تایباد و تربت جام است، گفت: کشاورزان شهرستان تایباد بهترین نوع گندم را تولید می کنند و ماهانه حدود سه هزار تن گندم جهت تهیه آرد خریداری می‌شود.

عسلی ادامه داد: به منظور توسعه تولید و ایجاد اشتغال بیشتر به دنبال صادرات آرد به افغانستان بوده که با توجه به محرومیت کشور همسایه و نیاز آن به تولیدات داخلی این مهم در رونق اقتصادی شهرستان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر کارخانه آرد نگین تایباد گفت: یکی از اهداف مهم این واحد تولیدی کیفیت مطلوب و رضایت مشتری است از این رو برای داشتن کادری مجرب دوره‌های آموزشی تولید در تمام فصول سال برگزار شده تا کارگران آموزش‌های لازم در این زمینه را ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز