خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش آبیک در گفت‌وگو با ایلنا:

آبیک مهد فوتبال قزوین است / حمایت ویژه اداره ورزش از هیات فوتبال

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۴۰۸

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با بیان اینکه این شهرستان مهد فوتبال استان قزوین است، گفت: با توجه به قهرمانی تیم‌های فوتبال در استان و کشور از هیأت فوتبال حمایت ویژه صورت می‌گیرد.

مصطفی اسماعیلی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به قهرمانی تیم‌های فوتبال شهرستان آبیک در استان قزوین و کشور، اعتبارات ویژه‌ای از سوی اداره ورزش و جوانان استان برای هیات فوتبال در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: امسال 200 میلیون ریال اعتبار برای ترمیم زمین چمن فوتبال مجموعه تختی شهر آبیک در نظر گرفته شده که سال آینده این زمینه از وضعیت مطلوبتری برخورد از خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: امسال تیم فوتبال سفیر شهرستان آبیک به مسابقات جام حذفی کشور راه یافت که در مرحله نخست از دور این مسابقات حذف شد.

اسماعیلی اضافه کرد: به دلیل آماده نبودن و بهسازی زمین چمن فوتبال مجموعه تختی شهر آبیک، هشت سال

 مسابقه در این زمینه برگزار نشد و مسابقات کشوری هم در زمین چمن فوتبال روستای قشلاق برگزار می شد.

وی خاطرنشان کرد: با بازسازی زمین چمن فوتبال مجموعه تختی شهر آبیک، پس از هشت سال مسابقات فوتبال در این شهرستان کلید خورد.

این مسئول ورزشی اذعان کرد: پروژه استخر شهر آبیک که هشت سال است عملیات اجرایی آن متوقف شده و 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، مقرر شده از محل اعتبارات ملی و استانی برای آغاز مجدد عملیات اجرایی این پروژه اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز