خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش آبیک به ایلنا خبر داد؛

افتتاح سومین مدرسه فوتبال دختران در آبیک/ آغاز مسابقات فوتبال در زمین چمن

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۷۹۱

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک از افتتاح سومین مدرسه فوتبال دختران این شهرستان با نام ستارگان سرخ خبر داد.

مصطفی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به ترمیم و بهسازی کامل زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی تختی شهر آبیک و سبز شدن چمن، تمرینات تیم‌های فوتبال شهرستان آبیک در این زمین آغاز شده اما با رفع اشکالات جزئی، تا دو هفته آینده برگزاری مسابقات فوتبال در این زمین چمن آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به تکمیل زمین چمن فوتبال و آماده شدن برای برگزاری مسابقات فوتبال، تعداد فعالیت تیم‌های چمنی در شهرستان آبیک افزایش می‌یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با اشاره به وجود 9 مدرسه فوتبال ویژه رده سنی زیر 12 سال در این شهرستان ادامه داد: از این تعداد، 6 مدرسه فوتبال پسرانه و 3 مدرسه فوتبال ویژه دختران است.

اسماعیلی اضافه کرد: پس از مدارس فوتبال ایثار و پدیده، سومین مدرسه فوتبال دختران شهرستان آبیک به نام ستارگان سرخ به تازگی راه‌اندازی و افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: در6 مدرسه فوتبال پسرانه شهرستان آبیک حدود 400 نفر و در 3 مدرسه فوتبال دخترانه حدود 100 نفر مشغول به فعالیت و آموزش فوتبال هستند.

این مسئول ورزشی با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوب در رشته فوتبال در شهرستان آبیک بیان کرد: فوتبال‌آموزان با شرکت در فستیوال استان قزوین، برای کشوری استعدادیابی می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک افزود: ترمیم و بهسازی زمین چمن فوتبال روستای قشلاق بخش مرکزی شهرستان آبیک هم که سال گذشته تمام تمرینات و مسابقات فوتبال در این زمین برگزار شد، صورت گرفته و در شهریور ماه برای بازی‌ها  و مسابقات آماده می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: دو مدرسه فوتبال در شهرستان آبیک بدون داشتن مجوز در اماکن و سالن‌هایی که متولی آنها اداره ورزش و جوانان نیست، فعالیت دارند که تذکر لازم برای توقف فعالیت به آنها داده شده و باید پس از أخذ مجوز، از این اداره فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز