خبرگزاری کار ایران

معرفی مشهد تا سال ۲۰۲۰ به عنوان شهر جهانی گوهر سنگ‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۱۰

رئیس کمیسیون گردشگری خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: مشهد تا سال ۲۰۲۰ به عنوان شهر جهانی گوهر سنگ‌ها معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، پیروز سینی‌‌چی در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: کمیسیون گردشگری خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از سال گذشته با هدف بسترسازی ظرفیت فعالان غیردولتی و در راستای توسعه گردشگری و شتاب‌دهی به اقتصاد صنایع دستی و گردشگری فعال شده است.

رئیس کمیسیون گردشگری خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: فعالیت جدی‌تر کمیسیون گردشگری خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ابتدای سال ۹۸ آغاز شده و در سال رونق تولید همراهی فعالان حوزه‌های صنعت و معدن را در بحث گردشگری و سوغات زائران و گردشگران داشته‌ایم و گروه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند با حمایت مطلوب خود در مسیر رونق صنعت گردشگری حامی ما باشند.

وی در رابطه با اقدامات صورت‌گرفته در بحث مشهد، شهر جهانی گوهرسنگ‌ها، گفت: مشهد تا سال ۲۰۲۰ به عنوان شهر جهانی گوهرسنگ‌ها معرفی شده و برنامه‌های توسط شهرداری مشهد اجرا می‌شود و کمیسیون گردشگری خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی هم همکاری مطلوب را در این رابطه داشته است.

سمیه محمودی دبیر کمیسیون گردشگری خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز گفت: این کمیسیون بازوی مشورتی نهادها بوده و همکاری با دانشگاه‌ها و بنگاه‌های گردشگری داشته و در مسیر شناسایی فعالان گردشگری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های این عرصه فعال است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز