خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار یزد به شهرداران ابلاغ کرد ؛

ممنوعیت بررسی پرونده تغییر کاربردی در کمیسیون ماده 5 بدون پروانه ساخت

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۲۴۱

از اول مهرماه سال جاری پرونده های دارای تخلف ساختمانی بدون پروانه ‌ساخت ارسال شده به کمیسیون ماده ۱۰۰، قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ابلاغی به شهرداران شهرهای استان و اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ تاکید کرد: ‌از اول مهرماه سال جاری پرونده های دارای تخلف ساختمانی بدون پروانه ‌ساخت ارسال شده به کمیسیون ماده ۱۰۰، قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ نخواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ‌در دومین ابلاغ خود به تمامی شهرداران شهرهای استان و اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰، ابلاغ کرد: پرونده های دارای تخلف ساختمانی بدون پروانه ساخت ارسال شده به کمیسیون ماده ۱۰۰ قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ نخواهد بود.

در این ابلاغ آماده است: با  توجه به ارسال برخی از پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ به کمیسیون ماده ۵ برای اعلام نظر فنی، تعیین و تغییر کاربری، به اطلاع می رساند با عنایت به تصمیم اتخاذ شده در نشست تحلیل و بررسی وضعیت ساخت و ساز در استان و همچنین با تصمیم اعضای کمیسیون ماده ۵ ، پرونده ساختمان‌هایی که بدون پروانه ساخت شهرداری احداث شده اند از اول مهرماه ۱۳۹۸ قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ نخواهند بود بنابر‌این لازم است موارد زیر در اسرع وقت رعایت شود:

‌یک: شهرداران شهرهای استان از ساخت و سازهای بدون پروانه به‌خصوص بر روی زمین های با کاربری غیرمجاز جلوگیری کنند.

دو: اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ از  تاریخ فوق الذکر از ارجاع پرونده ساخت و سازهای بدون پروانه ساخت به کمیسیون ماده ۵ خودداری نمایند.

سه: پرونده هایی که قبل از تاریخ اول مهرماه به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شده فقط به شرط ارائه گواهی تایید فنی از سازمان نظام مهندسی استان قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ خواهند بود.

چهار. شهرداران موارد فوق ابلاغی را از از طریق بیلبورد سطح شهر، رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز