خبرگزاری کار ایران

کسب 3 مدال کشوری توسط تیم بیلیارد استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۲۱۳

تیم بیلیارد و اسنوکر استان قزوین در مسابقات کشوری به نشان‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسئول روابط عمومی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان قزوین افزود: تیم استان قزوین در مسابقات پاکت بیلیارد زیر ۱۷ سال و اسنوکر زیر ٢١ سال کشور به میزبانی استان فارس نمایش‌های خیره کننده‌ای از خود ارایه کرده و به سه مدال رنگارنگ دست یافت.

محمود سعیدی افزود: تیم اعزامی پاکت بیلیارد استان در رشته ناین بال با ترکیب شایان جباری، محمد کشاورز، علیرضا خانزاده و محمدحسام شیخ کریمی به سرپرستی مصطفی میردامادی به این رقابت‌ها اعزام شده بود که در پایان جباری به نشان طلا و کشاورز به نشان نقره پاکت بیلیارد دست یافتند.

وی اضافه کرد: تیم اعزامی اسنوکر استان نیز با ترکیب پوریا افراز، سعید شیرمحمدی و سعید کریمی به این رقابت‌ها اعزام شده بود.

این مسئول افزود: افراز نماینده استان قزوین با شایستگی مدال برنز هشتمین دوره رنکینگ اسنوکر زیر ٢١ سال کشور را از آن خود کرد.

سعیدی گفت: کسب این مدال‌های خوشرنگ، نویدبخش آینده‌ای روشن برای بیلیارد استان قزوین است که در صورت حمایت مسئولان، درخشش بیشتر استعدادهای این رشته را در رقابت‌های ملی و کشوری رقم خواهد زد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز