خبرگزاری کار ایران

برگزاری اختتامیه هفتادمین همایش ایثارگران نیروی زمینی ارتش در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۶۳۸

هفتادمین همایش ایثارگران نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پنج روز میزبانی قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی در شمال شرق کشور روز دوشنبه طی مراسمی در مشهد پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،سرهنگ حمیدرضا آذرنیا مسئول کاروان زیارتی ایثارگران نیروی زمینی محوری ارتش در اختتامیه این همایش گفت: پس از پایان جنگ تحمیلی تاکنون ۲۶ هزار خانواده شهید والامقام و جانباز سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران به سفرهای زیارتی و سیاحتی برده شده و ۲۲ هزار خانواده شهید و جانباز نیز در انتظار این سفرها هستند.

وی افزود:برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته هر سال خانواده شهدا و جانبازان نیروی زمینی ارتش در قالب پنج نوبت به مشهدالرضا مشرف می‌شوند.  در هر نوبت از این سفرهای زیارتی ۶۰۰ نفر در قالب ۱۰۰ خانواده جانبازان و شهدا به مدت پنج روز در این شهر اقامت دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیز در مراسم پایانی هفتادمین همایش ایثارگران نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد گفت: هیچ نیروی خارجی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد زیرا نیروهای مسلح و توانمند کشور مقتدرمان از آمادگی همیشگی بسیار بالایی برخوردار است.

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان افزود: با توجه به تهدیدها،  در نیروی زمینی ارتش تغییر ساختار موثر صورت گرفته و بر همین مبنا هم اینک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قویترین نیرو در منطقه هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز