خبرگزاری کار ایران

رجایی خبر داد:

کاهش 50 درصدی اعتبارات حوزه نگهداری راه‌های خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۱۵۵

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: اعتبارات امسال حوزه نگهداری راه‌های استان نسبت به سال قبل 50 درصد کاهش یافته است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، علی رجایی در بازدید از پروژه های در دست اقدام شهرستان بردسکن گفت: سال قبل اعتبارات حوزه نگهداری راه‌های استان 60 میلیارد تومان بود که امسال این رقم به 30 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه حوزه راه‌های استان برای تخصیص اعتبارات به 5 منطقه تقسیم شده است، گفت: حوزه راه‌های شهرستان بردسکن جزو منطقه جنوب یک است.

وی از بازگشایی مناقصه روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار 26 شهریور ماه در استان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت اعتبارات اکثر پروژه های عمرانی به صورت اوراق قرضه است که پیمانکاران تمایلی به اجرای پروژه ها ندارند.

وی اظهار داشت: تاکنون پروژه روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار 3 بار به مناقصه گذاشته شده است که هیچ پیمانکاری برای اجرای این پروژه ورود پیدا نکرده است.

رئیس اداره نگهداری راههای خراسان رضوی گفت:بازگشایی مناقصه برای چهارمین بار 26 شهریورماه دراداره کل انجام می شود که با صحبت های انجام شده با یکی از پیمانکاران قوی مورد موافقت قرار خواهد گرفت.

رجایی عنوان کرد: با توجه به خراب بودن جاده حوزه استحفاظی بردسکن اعتبار تخصیصی برای روکش آسفالت 10 کیلومتر از این محور که وضعیت مناسبی ندارد 2 میلیارد و 800 میلیون تومان است که پس از انجام مناقصه و مشخص شدن پیمانکار عملیات روکش آسفالت این محور از 15  مهرماه آغاز می شود.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های بنیادی نماینده مردم شهرستان و اداره کل این اعتبار جذب شد و روکش آسفالت این محور برای اولین‌بار در تاریخ احداث این محور انجام می شود.

وی همچنین از اختصاص 3 میلیارد و 660 میلیون تومان اعتبار برای راه‌هایی که در سیل فروردین ماه دچار خسارت شد در استان خبرداد و گفت: 860 میلیون تومان آن به شهرستان بردسکن تخصیص یافته است که با این اعتبار مسیر  شهرآباد به فیروزآباد و بیش از 3 کیلومتر از مسیر انابد که دچار سیل بردگی شده بود روکش آسفالت می شود. 

وی گفت:مناقصه این پروژه ها در حال انجام است و ظرف  یک ماه آینده نیز روکش  آسفالت این محورها نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز