خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار و اداره صمت انجام شد؛

برگزاری پنجمین جلسه رفع موانع تولید در فرمانداری ورامین

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۱۱۳

پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به‌ منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و با هدف ایجاد رونق تولید برگزار شد.

پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین در سال جاری،  با حضور  فرماندار ، رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت ورامین و دیگر اعضای مرتبط با کارگروه و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی درمحل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه حسین کاغذلو فرماندار ورامین گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظفند در راستای رونق تولید به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل کنند.

کاغذلو با بیان اینکه تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بدون تغییر اجرایی شود، افزود : پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد لذا مدیران دستگاه های اجرایی باید در کمترین زمان ممکن به درخواست مدیران واحد های تولیدی رسیدگی کنند.

فرماندار ورامین وجود برخی واحدهای تولیدی به واسطه تولیدات خاص آنها که باعث کاهش وابستگی به واردات و ایجاد اشتغال در شهرستان می شود را مایه افتخار دانست و حمایت از آنها را وظیفه همه مسئولان و مدیران برشمرد.

در ادامه جلسه میرزایی دبیر جلسه به تشریح و پیگیری مصوبات جلسات قبل پرداخت و افزود : باید از تمامی ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای ایجاد بهبود و گره گشایی در راستای مشکلات واحدهای تولیدی قدم برداریم.

در این جلسه به مشکلات 6 واحد تولیدی در حوزه های جرایم بیمه تامین اجتماعی ، بدهی معوق بانکی ، بدهی به امور مالیاتی ، بدهی ارزش افزوده ، مشکلات زیست محیطی مبنی بر انتقال و طرح افزایش محصولات جدید به پروانه و ...‌ رسیدگی شد ضمن اینکه تعدادی از مشکلات واحدهای تولیدی  مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به علت کافی نبودن راهکارهای قانونی و نبود اختیارات لازم برای بررسی بیشتر مقرر شد به کارگروه استان تهران ارجاع داده شوند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز