خبرگزاری کار ایران

به علت خواب آلودگی راننده اتفاق افتاد؛

واژگونی کامیون مواد شیمیایی در جاده قدیم جاجرود

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۱۰۴

یک کامیون حامل مواد شیمیایی که به دلیل خواب آلودگی و عدم تمرکز راننده آن، بامداد امروز -یکشنبه 24 شهریور ماه- واژگون شد با تلاش های نیروهای آتش نشانی و اورژانس از حادثه بد رهایی یافت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سلیمانی، جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران درباره حادثه بامداد امروز گفت: در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز خودروی تریلر حامل مواد شیمیایی از تهران به سمت جاجرود در حرکت بود که حدود ۲ کیلومتر مانده به منطقه جاجرود به دلیل خواب آلودگی راننده واژگون و محور به صورت موقت مسدود شد.

وی افزود:خوشبختانه راننده کامیون تریلر با جراحات سطحی و سرپایی درمان و در این سانحه واژگونی، حادثه‌ای برای دیگر هموطنان رخ نداد.

وی اذعان داشت: با تلاش عوامل آتش‌نشانی پردیس و تهران و همچنین همکاری آزادراه تهران-پردیس و دسترسی خودروهای امدادی از این مسیر به محل حادثه، این عملیات در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد به پایان رسید و محور پس از شست و شوی کامل بازگشایی شد.

وی درپایان گفت:متاسفانه بیشترین آمار تصادفات در شب و به علل مختلف از جمله خستگی و خواب آلودگی، سرعت غیر ایمن و عدم رعایت فاصله طولی با خودروهایی جلویی رخ می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز