خبرگزاری کار ایران

پاکروان خبر داد:

جداسازی انشعابات فضای سبز از شبکه آب شرب در طرقبه و شاندیز

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۸۶۸

شبکه آب آشامیدنی شهروندان شاندیزی از شبکه تامین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز این شهر واقع در غرب مشهد بطور کامل از یکدیگر تفکیک شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی اصغر پاکروان در تشریح این خبر گفت: 100درصد انشعابات فضای سبز شهر شاندیز و 85درصد انشعابات شهر طرقبه از شبکه آب شرب جدا شد. 

علی اصغر پاکروان افزود: این اقدام با همکاری و درآمد شهرداری های طرقبه و شاندیز انجام شد. 

وی گفت: 6 درصد پساب فاضلاب شهرطرقبه در اختیار شهرداری قرار می گیرد و در شهر شاندیز هم بخشی از فضای سبز با پساب مسکن مهر آبیاری می شود. 

مدیر امور آب و فاضلاب طرقبه شاندیز از نقش شهرداری طرقبه در اجرای پروژه های امور طرقبه شاندیز قدردانی کرد و اظهار داشت: شهرداری این دو شهر یا دوازدهم آبفای محسوب می شوند. 

به گفته وی در حال حاضر تمام پروژه های مربوط به این امور در شهرهای  طرقبه و شاندیز فعال هستند.   

شهردار طرقبه هم  گفت: با اجرای پروژه بازیابی پساب فاضلاب شهرک فرهنگیان و آپارتمان های مسکن مهر و تبدیل آن به آب کشاورزی حدود 90 درصد آبیاری فضای سبز این شهر با آب غیر شرب انجام می شود. 

علیرضا خادم پیر اظهار کرد: کار خوبی که برای بحث توسعه فضای سبز و باغ های طرقبه انجام شده خرید کل آب چالیدره از مالکان آن است. 

وی خاطر نشان کرد: این آب که هر متر مکعب آن  دو هزار تومان هزینه برای شهرداری در بردارد با قیمت 400 تا 500 تومان به باغ های پایین دست تحویل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز