خبرگزاری کار ایران

پل محور آزادراه ساوه- تهران تعمیر و مرمت شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۶۰۶

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه گفت: ۶ دستگاه پل در محورهای آزادراه ساوه-تهران و اجرای حفاظ بتنی به طول ۱۶ متر مرمت و تعمیر شد.

به گزارش ایلنا از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، ابراهیم مردانی درباره عملکرد راهداری ساوه در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال اقدامات موثری در سطح جاده‌های شهرستان ساوه توسط راهداران به انجام رسیده که لکه‌گیری آسفالت سرد و گرم در محورهای سلفچگان، الوسجرد، طرازناهید و جاده بیات نوبران به میزان ۱۳۰ تن از جمله اقدامات موثر صورت گرفته است.

وی با اشاره به لکه‌گیری روکش آسفالت محور قدیم ساوه- تهران به طول ۵ کیلومتر و ۱۶ هزار مترمربع آسفالت، افزود: در محورهای سلفچگان، یولاق و همدان به طول ۸۰ کیلومتر و با حجم خاکریزی ۶ هزار مترمکعب عملیات شانه‌سازی و رگلاژ شانه خاکی راه به انجام رسید.

تیغ‌زنی راه‌های شوسه و خاکی به طول ۱۲۰ کیلومتر

مردانی تسطیح و رگلاژ شیب شیروانی در محورهای سلفچگان و همدان به طول ۶ کیلومتر و با حجم خاکریزی ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمکعب، رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای همدان و ملایر در کیلومتر ۲۷، ترانشه‌برداری در محورهای همدان در نقطه حادثه‌خیز با حجم خاکریزی ۲ هزار مترمکعب و تیغ‌زنی راه‌های شوسه و خاکی در سطح شهرستان به طول ۱۲۰ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداران شهرستان ساوه برشمرد.

وی با اشاره به تعمیر، مرمت و نگهداری ۶ عدد پل در محورهای آزادراه ساوه-تهران و اجرای حفاظ بتنی به طول ۱۶ متر، گفت: در نیمه نخست سال جاری عملیات تنقیه و لایروبی و اصلاح کانال هدایت آب ۱۵ عدد قنوها و پل‌های آبرو در محورهای همدان و راه روستایی اندیس به طول ۳۱ متر اجرایی شد.

نصب ۴۱۲ عدد تابلوی اطلاعاتی و انتظامی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه، نصب ۴۱۲ عدد تابلوی اطلاعاتی و انتظامی در سطح حوزه شهرستان، نصب ۱۰۷ مورد علائم ایمنی استوانه‌ای و ۱۴۹ تابلوی مسیرنما در محورهای سلفچگان و همدان، نصب روشنایی و تعمیر ۱۱۲ چراغ در محورهای آزادراه ساوه، تهران و همدان و نصب یک عدد چراغ چشمک‌زن پلیسی در تقاطع قیطانیه محور همدان را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی راه‌های شهرستان عنوان کرد.

مردانی افزود: در محورهای آزادراه تهران و محور قدیم تهران ۴۰۲ متر گاردیل و ۱۸ متر نیوجرسی نصب و تعمیر شده است و حریم راه این آزادراه نیز به طول ۱۵۰ کیلومتر از ۲۸۰ مترمکعب نخاله پاکسازی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز