خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

راه اندازی پلتفرم کارآفرینانه و نوآور حمایت از مصرف کننده اولین بار در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۳۵۲

مدیر عامل موسسه حامی از راه اندازی پلتفرم کارآفرینانه و نوآور حمایت از مصرف کننده برای اولین بار در مشهد خبر داد.

محمود جانی درمیان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: راه اندازی پلتفرم حمایت از مصرف کنندگان توسط شتاب دهنده های حامی پیوند کارآفرینان و سرای آسان ایرانیان با همکاری انجمن مراکز مشاوره اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی خراسان رضوی تولید کنندگان داخلی در قالب بسته های کالومین باشعار از کارخانه به خانه و با هدف کمک به اقتصاد خانواده صورت گرفته است .

وی افزود: فروش کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده از طریق فروش مستقیم کارخانه به مصرف کنندگان با تخفیف ویژه پلتفرم  و حمایت از مصرف کنندگان اقدام می شود .

وی همچنین گفت: در هر ماه یک مجموعه کالاهای اساسی با کیفیت و ارزان از طریق پلتفرم حمایت از مصرف کنندگان ارائه می شود که با قیمت فروش مستقیم کارخانه با تخفیف ویژه پلتفرم رایگان به درب منازل در مشهد شرایط مهیا شده است.

مدیرعامل موسسه حامی تاکید کرد: با توجه به کاهش قیمت قابل ملاحظه در فروش کالا اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در این پلتفرم ایجاد می شود و حمایت از تولیدکنندگان و محصولات با کیفیت داخلی ضمن حمایت از مصرف کننده در این طرح کارآفرینانه و نوآوری در زمینه کمک به اقتصاد خانواده را نیز مد نظر قرار داده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز