خبرگزاری کار ایران

در مراسم معرفی تعاونی‌های برتر استان مطرح شد؛

تاکید مدیرکل‌تعاون و کار هرمزگان بر استفاده از ظرفیت بخش‌تعاونی برای ایجاد اشتغال جوانان

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۹۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بر استفاده از ظرفیت‌های بخش تعاونی استان برای ایجاد اشتغال بویژه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، هادی ابراهیمی در آئین چهاردهمین دوره معرفی تعاونی های برتر استان گفت: از همه جوانان استان دعوت می‌کنم از فرصت مناسبی که به‌واسطه مدیریت استاندار هرمزگان ایجاد شده از ظرفیت بخش تعاون برای ایجاد اشتغال استفاده کنند.

وی مجموع تعاونی های فعال استان را 2866 تعاونی ذکر و اضافه کرد: تعاونی های استان 3 درصد کل تعاونی‌های کشور را تشکیل می دهند و تعاونی های فعال هرمزگان دو درصد بیشتر از میانگین کشوری هستند.

وی بیان داشت: تعاونی‌های استان بیشتر در زمینه کشاورزی، خدمات و صنعت فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه گفت: معرفی تعاونی‌های برتر همه ساله با هدف شناسایی الگوهای برتر بخش تعاون و به‌منظور فراهم شدن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می شود و در فراخوان ثبت نام در این جشنواره  555 شرکت تعاونی در گرایش‌های مختلف شرکت کردند که 11 تعاونی بعنوان برتر استانی انتخاب شدند.

ابراهیمی اضافه کرد: از میان 21 هزار تعاونی ثبت‌نام‌شده در جشنواره تعاونی‌های ملی، استان هرمزگان جزو معدود استان‌هایی بود که حائز دو عنوان برتر ملی شد.

برگزاری نمایشگاه توانمندی تعاونی‌های صنایع دستی هرمزگان

در حاشیه برگزاری چهاردهمین دوره معرفی تعاونی های برتر استان هرمزگان، نمایشگاه توانمندی تعاونی های صنایع دستی هرمزگان در سالن آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد.

در این نمایشگاه تعاونی های صنایع دستی، محصولات خود را ارائه کردند.

 دکتر میرزاد معاون سیاسی امنیتی استانداری استان از  نمایشگاه توانمندی تعاونی های صنایع دستی هرمزگان بازدید کرد.

قابل ذکر است در حال حاضر 83 شرکت تعاونی صنایع دستی با 1167 نفر عضو، زمینه اشتغال 881 نفر را در سطح استان هرمزگان فراهم کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز