خبرگزاری کار ایران

فلاح نژاد مطرح کرد:

لزوم ادامه روند توسعه اشتغال و رونق تولید در البرز/ رسانه‌ها در ایجاد انسجام ملی نقش مهمی دارند

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۶۷

سرپرست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز گفت: با پرداخت 180 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه کار، 4 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد شده و با توجه به رتبه برتر رونق تولید در سال 97 تلاش می شود این روند در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فلاح نژاد، امروز در بیست و نهمین گردهمایی سالیانه نمایندگی های روزنامه کار و کارگر سراسر کشور که با حضور دبیرکل خانه کارگر، مدیران البرز و مسئولان و نمایندگان کشوری این روزنامه به میزبانی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز، برگزار شد، گفت: امروزه رسانه ها مرزها را درنوردیده اند و با حضور آنها مرز جغرافیایی برای انتشار اطلاعات نداریم.

وی افزود: در این راستا اطلاعاتی که در بین مردم پخش می شود، می‌تواند توسط رسانه‌ها در تحکیم بنیادهای اجتماعی، موثر باشد.

فلاح نژاد با عنوان اینکه رسانه ها در ایجاد انسجام ملی نقش مهمی دارد، افزود: در استان البرز، نگاه استاندار البرز ویژه است و در این ارتباط اخیرا دو دستور مهم صادر کردند که حائز اهمیت است. 

فلاح نژاد گفت: استاندار به دستگاه های استان تاکید کرد که از شکایت مجموعه نسبت به خبرنگاران، انصراف دهند و این باعث شد تعدادی از پرونده های موجود، بسته شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تاکید دیگری که استاندار البرز به مدیران مجموعه داشت، تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار بود و در روزهای اخیر عملکرد مدیران در این ارتباط از طرف استانداری، مطالبه شد.

فلاح نژاد گفت: خبرنگاران در اطلاع رسانی عملکرد دولت و اطلاع رسانی دستگاه‌های دولتی نقش مهمی ایفا کردند.

سرپرست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز، گفت: در حوزه اشتغال از اداره کار سال گذشته، تسهیلات خوبی دست مردم رسیده که با معرفی متعدد متقاضیان به بانک‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: تنها در حوزه اداره کار، بالغ بر 180 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که 4 هزار نفر اشتغالزایی، ایجاد شده است و تلاش می شود آنچه در سال 97 در خصوص رونق تولید، وجود داشت در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.

این مسئول استانی در ادامه به انتصاب خود در مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور در مجموعه اداره کل سالها از مسایل استانی، اطلاع دارم این انتخاب، توفیقی بود که امیدوارم در این امر پاسخگوی مسئولیت جدید خود باشم.

فلاح نژاد گفت: در البرز بالغ بر 11 هزار پرونده در حوزه اشتغال و در روابط کار رسیدگی می شود که با همت در حوزه های مختلف در مراجع حل اختلاف، کمتر از نیم درصد از رای اداره کار، شکسته شده و این موضوع، دقت بالای مراجع حقوقی اداره کار را نشان می دهد.

سرپرست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز، گفت: در استان البرز انسجام خاصی بین نمایندگان دولت وجود دارد و خانه کارگر، حوزه کار و کانون بازنشستگان در ید واحد، تلاش می کنند آنچه مطلوب جامعه هدف است، تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز