خبرگزاری کار ایران

دادستان اصفهان :

اولویت ما برخورد قاطعانه با اخلال گران نظم و امنیت در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۴۳۱

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: در شرایط کنونی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است از تولید کنندگان و صاحبان سرمایه که قصد سرمایه گذاری در زمینه تولید و رونق اقتصاد کشور را دارند همه جانبه حمایت می کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اصفهانی در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نائین بیان داشت: رویکرد قوه قضاییه همواره اجرای عدالت، قانونمداری و مبارزه با فساد بوده و با انتصاب آیت الله رئیسی عملیاتی شده است.

اصفهانی در ادامه بر همدلی و همکاری تمامی دستگاه ها در تحقق اهداف، تاکید و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در رسیدن به اهداف عالی خود نیازمند همدلی، تعامل و همکاری با سایر سازمان ها در عین رعایت استقلال است؛ از این رو از نخبگان، صاحب نظران و اصحاب رسانه دعوت می کنیم در این مسیر یاری‌گر دستگاه قضایی باشند.

وی حمایت قضایی و همه جانبه از تولیدکنندگان را از برنامه های این دستگاه اعلام کرد و بیان داشت: در شرایط کنونی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است از تولید کنندگان و صاحبان سرمایه که قصد سرمایه گذاری در زمینه تولید و رونق اقتصاد کشور را دارند همه جانبه حمایت می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به ضرورت و اهمیت تامین و حفظ امنیت، یادآور شد: با جرایم خشن و سازمان یافته و اخلال گران در نظم و امنیت جامعه، قاطعانه برخورد می کنیم و اجازه نخواهیم داد این امنیت مثال زدنی حال حاضر کشور تحت الشعاع اقدامات خلاف قانون برخی افراد سودجو و فرصت طلب قرار گیرد.

 آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نائین با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاون منابع انسانی دادگستری کل استان اصفهان برگزار شد. در این مراسم از خدمات بیش از سه ساله سید نصرالدین صالحی، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه، مهدی طارمی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز