خبرگزاری کار ایران

در نمایشگاه تاریخ محلی استان؛

سند ثبتی یزد، پایتخت کتاب ایران رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۹۱۶

در نمایشگاه تاریخ محلی یزد که در محل کتابخانه ملی ایران برپاست از سند ثبتی یزد، پایتخت کتاب ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نمایشگاه تاریخ محلی یزد در کتابخانه ملی ایران از سند ثبتی یزد، پایتخت کتاب ایران و دو سکه تاریخی ضرب شده در یزد همچنین سردیس استاد ایرج افشار رونمایی شد.

محمد علی طالبی با بیان اینکه استان یزد دارای بزرگانی در پایتخت ایران است، گفت: این بزرگان یزد، افتخاری برای دارالعباده و مردم کویری یزد هستند.

استاندار یزد افزود: این نمایشگاه و برنامه را در امتداد همه برنامه‌هایی می‌دانیم که امروز در استان یزد در جهت بازشناسی تاریخ پرافتخارش انجام می‌دهند و چند سالی است که این چنین برنامه‌هایی در یزد داریم و مراکز مختلف فرهنگی و سازمان مردم نهاد در این زمینه فعالیت‌های اثربخشی را انجام داده‌اند که نتیجه آن شناخت بیشتر فرهنگ و هویت شهر یزد است.

وی اضافه کرد: بسیاری از مردم یزد فکر می‌کنند که یزد بالندگی امروز آن مدیون این برنامه‌ها است که سبب شده استان به لحاظ صنعتی و فرهنگی در کشور رتبه اول کشور قرار داده است.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه تا 23 شهریور پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان از اسناد تاریخی و آثار ثبتی یزد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز