خبرگزاری کار ایران

شکرالهی خبر داد:

بیش از ۹۰ درصد فرآورده‌های عرضه شده در مراکز صنفی استان البرز نشان استاندارد دارند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۸۱

مدیر کل استاندارد استان البرز، اعلام کرد: در راستای اجرای طرح کنترل بازار (طرح طاها) در استان، در سال گذشته تعداد 11,974 مورد بازرسی از مراکز صنفی استان، صورت گرفته که در مرکز صنفی، بیش از 90 درصد فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، دارای نشان استاندارد و کد 10 رقمی معتبر بودند.

به گزارش ایلنا، فتانه شکر الهی، اعلام کرد: در راستای اجرای طرح کنترل بازار( طرح طاها) در استان، در سال گذشته تعداد 11,974 مورد بازرسی از مراکز صنفی استان، صورت گرفته است که در  مرکز صنفی، بیش از 90 درصد فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، دارای نشان استاندارد و کد 10 رقمی معتبر بودند.

وی،خاطرنشان کرد: تعداد آزمون‌های انجام شده بر روی نمونه های خریداری شده از سطح بازار استان(طرح طاها)، در سال گذشته تعداد 621 مورد بوده است که بیش از 70% درصد آنها مطابق با استانداردهای ملی مربوطه بوده است.

مدیر کل استاندارد استان البرز، تاکید کرد: بازرسی و نمونه برداری از مراکز صنفی استان، با هدف اطمینان از استمرار و تداوم کیفیت در محصولات عرضه شده در استان بدون اطلاع قبلی در حوزه های مختلف انجام می گیرد و چنانچه در این راستا کالای فاقد کیفیت مشاهده شود با متخلفان مطابق قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران برخورد می شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز