خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان البرز خبر داد:

شهربازی هشتگرد تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۱۳

تمام تجهیزات اماکن تفریحی باید استاندارد بوده و تمام موارد ایمنی در آن‌ها رعایت شود؛ در غیر این صورت به تعطیلی آن مجموعه منجر خواهد شد.

ایلنا: مدیرکل استاندارد استان البرز از تعطیلی شهربازی هشتگرد به دلیل غیراستاندارد بودن خبر داد و گفت: این تعطیلی تا زمان استاندارد شدن تجهیزات ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا در کرج علی سعادتی با اعلام این خبر افزود: با توجه به فصل تابستان و افزایش استفاده از مکان‌های تفریحی از جمله شهرهای بازی‌ها، نظارت مستمری بر مجموعه شهربازی‌های استان توسط بازرسان اداره کل استاندارد البرز صورت خواهد گرفت.

سعادتی یادآور شد: این اداره کل در برنامه ریزی‌های خود برای رشد و استاندارد سازی تجهیزات در این استان گام موثری برداشته و در جایی که منافع مردم در خطر باشد به جدیت با متخلفان برخورد و آنان را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

وی تصریح کرد: تمام تجهیزات اماکن تفریحی باید استاندارد بوده و تمام موارد ایمنی در آن‌ها رعایت شود؛ در غیر این صورت به تعطیلی آن مجموعه منجر خواهد شد.

سعادتی در پایان تاکید داشت: تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات استاندارد البرز در طول شبانه روز اماده دریافت شکایات همشهریان عزیزمان می‌باشد که در صورت ثبت مکالمه در این سامانه کار‌شناسان این اداره کل سریعا نسبت به رسیدگی به شکایات مردمی اقدام می‌نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز