خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار؛

۷۹۴ واحد مسکن مهر در شهر جدید گلبهار افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۵۲

۷۹۴ واحد مسکن مهر روز سه شنبه در چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان این استان در شهر جدید گلبهار بهره برداری شد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: یک هزار و ۳۹۴ واحد مسکن مهر در هشت شهر استان خراسان رضوی همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

رزم حسینی افزود: در شهر گلبهار ۷۹۴ واحد مسکن مهر با تلاش تعاونی ها و انبوه سازان آماده بهره برداری برای اقشار کم درآمد شده است.

وی با اشاره به حاشیه نشینی شهر مشهد اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهر گلبهار متقاضی ندارند، افرادی که در حاشیه شهر مشهد هستند در صورت تمایل می‌توانند از این واحدها استفاده کنند.

وی با اشاره به طرح نجات حاشیه شهر مشهد گفت: این طرح با جدیت و همکاری همه دستگاه های اداری به زودی عملیاتی می شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز در این مراسم گفت: ۷۹۴ واحد مسکن مهر که در این شهر به بهره برداری رسید توسط انبوه سازان و تعاونی ها ظرف سه سال ساخته شده است. 

هومن گریوانی افزود: افرادی که در این واحدهای مسکونی مستقر خواهند شد زیرپوشش بهزیستی، کمیته امداد و از اقشار کم درآمد هستند.

وی اظهار داشت: برای هر متر مربع از این واحدهای مسکونی به طور ناخالص ۸۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز