خبرگزاری کار ایران

در شهرستان نظرآباد؛

افتتاح 57 پروژه زمینه اشتغال 210 نفر را فراهم کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۰۴

با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و استاندار البرز، 57 پروژه با اعتبار 180 میایارد تومان در شهرستان نظرآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و عزیزاله شهبازی استاندار البرز و جمعی از مسوولان استانی، 57 طرح و پروژه با اعتبار 180 میلیارد تومانی به بهره برداری رسید و زمینه اشتغال 210 نفر فراهم شد. 

بنا بر این گزارش، مراسم تجدید میثاق و گلباران مزار شهدای فخرایران شهرستان نظرآباد با حضور معاون وزیر کشور، استاندار البرز و دولتمردان استانی انجام شد. 

در ادامه، کلنگ اجرای پروژه تبادل خلیج فارس(نظرآباد_خور) و دو بانده نمودن مسیر جاده بادامک توسط جمالی نژاد و شهبازی به زمین زده شد.

از مزایای پروژه کلنگ زنی تبادل خلیج فارس، می توان به ایجاد ورودی دوم شهرستان نظرآباد از آزادراه کرج_قزوین، تسهیل دسترسی و تردد به مرکز استان و پایتخت کشور با بیش از 4کیلومتر نزدیکتر شدن و در پایان باتوجه به تردد بالا از بادامک و حجم ترافیک شرق نظرآباد، بهبود وضعیت ترافیکی این مسیر اشاره کرد.

همچنین روکش آسفالت بلوار خلیج فارس(جاده بادامک) با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال در شهرستان نظرآباد انجام شد.

روند اجرایی احداث پروژه تبادل نجم آباد (نظرآباد_اشتهارد) در آزادراه کنارگذر جنوبی، بطور کامل در سفر یکروزه جمالی نژاد، تشریح و درخواست حمایت های همیشگی از پروژه نامبرده نیز توسط فرماندار نظرآباد مطرح شد.

این آزادراه به طول 157کیلومتر در آینده نزدیک به عنوان یکی از مهم ترین اتوبان های کشور به بهره برداری خواهد رسید و تبادل از آن برای شهرستان نظرآباد، افزون بر تسهیل در تردد، معرفی هرچه گسترده تر این شهرستان در سطح کشور و بهره های بسیار اقتصادی، صنعتی و گردشگری در پی خواهد داشت.

فاصله این تبادل تا بزرگراه ماهدشت از سمت شرق 13کیلومتر، تا آزادراه تهران_ساوه 61کیلومتر، تا آزادراه تهران_قم 92کیلومتر و تا آزادراه حرم تا حرم 130کیلومتر است.

در ادامه سفر یکروزه معاون وزیر کشور به شهرستان نظرآباد، افتتاح راه اصلی روستای شیخ حسن و روکش آسفالت معابر این روستا به مساحت 8 هزارمترمربع نیز انجام شد.

از مجموع این 57 طرح و پروژه، 40 پروژه مربوط به بخش دولتی و مابقی مرتبط با بخش خصوصی است.

آسفالت راه روستایی، احداث شبکه برق و نصب مبدل، زمین چمن مصنوعی، خط انتقال توزیع نظرآباد به شهرک مصطفی آباد و جدول گذاری از جمله پروژه هایی است که در دومین روز از هفته دولت در شهرستان نظرآباد به بهره برداری رسیده است.

با بهره برداری از این پروژه ها ده ها خانوار از مزایای آنها بهره مند شدند.

شهرستان نظرآباد در 45 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز