خبرگزاری کار ایران

کلنگ زنی و افتتاح پروژه های شهرداری تربت حیدریه در دومین روز از هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۱۸۸

در دومین روز از هفته دولت کلنگ احداث یک پارک محله ای و سایت مشاغل کارگاهی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، دومین روز از هفته دولت به افتتاح، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های شهرداری تربت حیدریه اختصاص داشت که این برنامه ها با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، برخی از روسای ادارات و شورایاران محلات برگزار شد.

محمدصادق مجتهدی، شهردار تربت حیدریه در خصوص پارک محلی کوی امام خمینی (ره) گفت: کوی امام خمینی (ره) یکی از محلات هدف ستاد بازآفرینی شهری تربت حیدریه است و این پارک در مساحتی حدود 1800 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 255 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری کلنگ زنی شد و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی گفت: همچنین کلنگ احداث سایت مشاغل کارگاهی با حضور مسئولین به زمین خورد. این سایت توسط شهرداری و همکاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت حدود 6 هکتار احداث می شود که در آن 200 واحد تجاری برای مشاغلی همچون تراشکاری، جوشکاری و خدمات خودرویی احداث و در اختیار صاحبان این مشاغل قرار خواهد گرفت.

مجتهدی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های این روز افتتاح بزرگترین باغ پرندگان شرق کشور بود، این باغ که در زمینی به مساحت 10000 متر مربع احداث شده بعد از تهران و اصفهان، سومین باغی است که مجوزهای لازم را از نهادهای مربوطه اخذ نموده و تاکنون 6000 متر مربع بنا در این باغ احداث شده که برای نگهداری از 5000 پرنده طراحی شده و در 6 فاز اجرا خواهد شد.

شهردار تربت حیدریه تاکید کرد: مدت قرارداد سرمایه گذار این پروژه با شهرداری 15 سال است و امروز توسط معاون استاندار و فرماندار شهرستان، طرح به طور رسمی افتتاح شد .

 بازدید از احداث پارک محله ضیاءالدین یکی دیگر از محلات هدف ستاد بازآفرینی که با هزینه ای بالغ بر 250 میلیون تومان در حال اجراست، بازدید از پروژه بهسازی و تعریض ورودی شهر از سمت زاوه، اجرای آسفالت معابر شهری و بازدید از برخی تخریب و بازگشایی های معابر از دیگر برنامه هایی بود که برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز