خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

اجرایی شدن 13 تفاهم نامه معین های اقتصادی در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۱۸۳

فرماندار بردسکن گفت: معین های اقتصادی بردسکن از 15 تفاهم نامه انجام شده 13 مورد آن را به صورت کامل اجرا و برنامه توسعه آنها درحال انجام است.

مجتبی شاکری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن، با بیان اینکه شعار هفته دولت در خراسان رضوی خدمت جهادی در توسعه اقتصاد و فرهنگ است، گفت: در راستای  تاکید استاندار خراسان رضوی بر اجرای طرح مدل توسعه اقتصادی و فرهنگی در شهرستان بردسکن 5 معین اقتصادی مشخص شد و در سفری که استاندار به بردسکن داشت 15 تفاهم نامه به امضاء رسید و مقرر شد این معین ها 668 میلیاردتومان سرمایه گذاری در حوزه های معدنی، کشاورزی و صنعت فرش با اشتغال زایی هزار و 422 نفر در مناطق مختلف شهرستان داشته باشند.

وی عنوان کرد: تاکنون 13 تفاهم نامه در حوزه های مختلف به صورت کامل اجرا و برنامه توسعه ای آنها در حال انجام است.

وی با اشاره به تاکید استاندار خراسان رضوی مبنی بر استقرار مدیران ادارات با خانواده در محل خدمتی خود گفت: به 10 مدیر شهرستان که  پروازی بودند تذکر کتبی داده شده  است و از آنها خواسته شده است هرچه سریعتر نسبت به این مهم تعیین تکلیف کنند که در آینده نزدیک وضعیت مدیریتی آنها مشخص خواهد شد.

وی افزود: با جدیت پیگیر هستیم تا این افراد تکلیف خود را روشن کنند و تا پایان شهریورماه در بحث ارزیابی‌ها تکالیف مشخص می‌شود.

وی عنوان کرد: مدیران باید محل سکونتشان در شهرستان باشد تا بتوانند بیشتر در جریان امور حوزه کاری خود و برنامه‌های شهرستان باشند چرا که کشور به مدیرانی نیاز دارد که بتوانند جهادی کار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز