خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می دهد؛

ادامه اعتراضات کارگران هپکوی اراک به دلیل معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۲۸

کارگران هپکوی اراک به بلاتکلیفی وضعیت شرکت و معوقات مزدی مقابل دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

کارگران هپکوی اراک ۱۱ صبح امروز -3شهریور- با حضور مقابل دفتر نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی؛ به بلاتکلیفی وضعیت سهامداری و مدیریت شرکت و معوقات مزدی و مشکلات بیمه‌ای اعتراض کردند.

کارگران شاغل در شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکوی اراک می‌گویند: به علت پایین آمدن تولید در سال ۹۸ و کم‌کاری سهامدار و شیوه مدیریتی که سازمان خصوصی‌سازی آن را پیشه کرده نگران امنیت شغلی خود هستیم. در ماه‌های اخیر به دلیل نبود کار  ، کارفرما مرخصی اجباری و بدون حقوق به کارگران تحمیل کرد که موجب نگرانی پرسنل شد.

طبق اظهارات کارگران؛ بعد از گذشت ۵ ماه از سال؛ کارگران تنها دستمزد کامل یک ماه و علی‌الحساب ماه‌های فروردین و اردیبهشت را دریافت کرده‌اند. اعتراض کارگران هپکوی اراک  عدم دریافت دستمزد تیر و مرداد ماه است.

به گفته برخی از این کارگران مدیریت کارخانه چندان پیگیر تولید در هپکو نیست و با گذشت ۵ ماه از سال هنوز هیچ دستگاه جدیدی تولید نشده و یکی از دلایل تجمع‌ کارگران اعتراض به اهلیت دادن به احمدپور خریدار شرکت هپکو  توسط علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی است.

 

حجم ویدیو: ۴.۴۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز