خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در گفت‌وگو با ایلنا:

مدافعان سوریه و عراق بزودی پاسخ رژیم صهیونیستی را می‌دهند/ اسرائیل و آمریکا قدرت حمله به مواضع ایران را ندارند/ به مراکز مشاوره‌ ما آسیبی وارد نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۰۶

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا و اسرائیل قدرت حمله به مراکز و مواضع ایران را ندارند و ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن مواضع ایران کذب است.

محسن رضایی در حاشیه سفر به استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم هوایی سوریه و عراق اظهار کرد: اقداماتی که اسرائیل و آمریکا مشترکا در سوریه و عراق انجام می‌دهند خلاف مقررات بین‌المللی است و پاسخ‌های آنان را بزودی مدافعان سوریه و عراق خواهند داد.

وی ادعای هدف قرار گرفتن مواضع ایران از سوی اسرائیل را تکذیب کرد و افزود: این موضوع دروغ است و صحت ندارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد: اسرائیل و آمریکا قدرت حمله به مراکز مختلف ایران را ندارند ضمن اینکه به مراکز مشاوره‌ای که داریم آسیبی وارد نشده است.

در حالیکه سامانه پدافند هوایی سوریه با حملات موشکی دشمن اسرائیلی علیه دمشق مقابله کرده و بیشتر موشک‌ها را قبل از رسیدن به هدف ساقط کرده است، اسرائیل مدعی است که در این حمله مواضع ایران را مورد هدف قرار داده است.

پیش از این هم نیروهای امنیتی عراق در واکنش به مورد هدف قرار دادن مواضع حشدالشعبی اعلم کردند که نیروهای آمریکایی از این پس باید برای هرگونه عملیات نظامی هوایی از جمله حمله علیه مواضع داعش از دولت عراق اجازه کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز