خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن:

تزریق امید به جامعه نجات دهنده از شرایط سخت اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۱۸۱

فرماندار بردسکن گفت: تزریق امید به جامعه نجات دهنده از شرایط سخت اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، مجتبی شاکری در جمع  47 آزاده  سرافراز  این شهرستان  با گرامی داشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود: آزادگان با ایمان و توکل به خدا و داشتن امید از بند اسارت آزاد و پس از سال ها سختی و شکنجه ها به میهن اسلامی ایران بازگشتند و امروز نیز در شرایط سخت جنگ اقتصادی  که دشمنان علیه نظام ما آغاز کرده اند، روحیه امید در جامعه می تواند  ما را از این جنگ اقتصادی عبور دهد و پیروز میدان شویم.

فرماندار بردسکن  با بیان اینکه آزادگان سرمایه های بزرگ نظام هستند، گفت: تکریم و تجلیل از آزادگان نباید مختص یک روز باشد بلکه همه ما وظیفه داریم در طول سال این عزیزان را مورد تکریم قرار دهیم.

وی عنوان کرد: در اتاق مدیران بر روی همه خانواده های معظم شهدا ، آزادگان و جانبازان باز است و همه ما وظیفه داریم در رفع مشکلات و خواسته های آنها در چارچوب قانون اقدام کنیم.

وی اظهارداشت: آزاده ای که بهترین دوران عمرش یعنی جوانی را در اردوگاههای بعثی عراق گذرانده یعنی معامله کردن با خدا و امروز این عزیزان هیچ نیازی به بنده خدا ندارند بلکه ما مدیران برای روحیه خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به مردم به آزادگان سرافراز نیاز داریم.

شاکری گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و آزادگان باید با حفظ شان و جایگاه خود در جامعه دراین راه گام بردارند.

وی عنوان کرد: آزادگان تابلوی راهنمای مدیران و مردم هستند و باید صحنه های به یادماندنی آزادگان ثبت و در قالب کتاب و یا کلیپ تصویری در اختیار نسل جوان و نوجوان جامعه قرار بگیرد. 

فرماندار بردسکن افزود: امروز که از  نعمت رهبری ، امنیت و اقتدار در دنیا برخوردار هستیم باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود که انقلاب اسلامی میراث دار هزاران خون و مقاومت و پایداری است. 

شاکری گفت: آزادگان به کشور آبرو و عزت دادند و امروز خدمت کردن به آزادگان حتی جبران یک شب در بند اسارت آنها را نمی کند و این عزیزان به عنوان سندهای ماندگار و گویای انقلاب هیچ گاه فراموش نمی شوند و مدیران باید تمام قد در خدمت جامعه ایثارگری باشند.

وی در بخش دیگری از مطالبش به خاطرات آزادگانی که با او هم کلاسی بوده اند، اشاره کرد و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید لاری که از دوستان خود بود را گرامی داشت.

دراین مراسم غلامزاده و ابطحی از آزادگان سرافراز شهرستان بردسکن خاطراتی از دوران اسارت خود را بیان کردند. 

شهرستان بردسکن 47 آزاده سرافراز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز