خبرگزاری کار ایران

مهدی زاده مقدم خبر داد:

۱۸۰ واحد تولیدی خراسان رضوی در نظام مبادلات پیمانکاری فرعی فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۷۵۹

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از مجموع یکهزار و ۲۰۰ واحد تولیدی شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی که در نظام مبادلات پیمانکاری فرعی عضویت دارند، ۱۸۰ واحد فعال هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی‌زاده در این خصوص گفت: نظام مبادلات پیمانکاری فرعی یکی از شیوه های نوین سازمان یونیدو برای حمایت از واحدهای صنعتی خرد و کوچک است که از دو سال قبل در این استان اجرا شده است.

مسعود مهدی زاده مقدم افزود: در این راستا سامانه ای ایجاد و اطلاعات مربوط به پیمانکاران کلان و خرد در آن درج شده تا این دو بخش همدیگر را بشناسند، دولت نیز وظیفه واگذاری پروژه ها به پیمانکار اصلی در حوزه داخلی و بین المللی را بر عهده گرفته است.

وی اظهار داشت: در مدل نظام مبادلات پیمانکاری فرعی به دنبال تکمیل زنجیره های کالا هستیم تا واحدها با شناخت از ظرفیت همدیگر برای توسعه تولید و محصولات صادراتی خود تلاش کنند زیرا گاهی مشاهده می شود دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی در کنار هم قرار گرفتند و از نوع تولید یکدیگر خبر ندارد، چه بسا که محصول تولیدی یک واحد تکمیل کننده تولید واحد دیگر باشد.

وی گفت: نظام مبادلات پیمانکاری فرعی به واحدهای تولیدی کمک می کند که نزدیکترین تامین کننده یک کالا از زنجیره تولیدی را پیدا کرده و برای تکمیل تولید واحد به یاری آن بشتابد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی افزود: نظام مبادلات پیمانکاری فرعی نوعی شبکه سازی اطلاعات در بخش تولید است که در شکل توسعه یافته آن به یک شبکه کسب و کار تبدیل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز