خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره زندان سبزوار خبر داد:

هزینه برگزاری مراسم روز خبرنگار در سبزوار صرف آزادی سه زندانی جرایم غیرعمد شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۱۴

رئیس اداره زندان سبزوار گفت: هزینه مراسم روز خبرنگار در شهرستان سبزوار صرف آزادی سه زندانی جرایم غیرعمد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، محمد بسکابادی در این خصوص گفت: کانون خبرنگاران شهرستان سبزوار در اقدامی خداپسندانه و با مشارکت نیکوکاران با اهدای هزینه‌های روز خبرنگار، زمینه بازگشت سه زندانی را به آغوش خانواده‌های خود فراهم کردند.

وی ادامه داد: هم اینک ۴۸ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی حدود ۷۰ میلیارد ریال در  این شهرستان‌ برای رهایی از زندان چشم انتظار کمک‌‌های خیران و افراد نیکوکار هستند.

رئیس اداره زندان سبزوار گفت: از محل کمک‌های جشن گلریزان سال جاری ۱۳ زندانی جرایم غیر عمد در شهرستان‌های سبزوار و جوین آزاد شدند و به آغوش خانواده‌‌های خود بازگشتند.

مسئول کانون خبرنگاران شهرستان سبزوار نیز گفت: آزادی سه زندانی جرایم غیر عمد با همکاری این کانون، خیران و امور زندان‌ها انجام شد.

رضا نامنی افزود: خبرنگاران نشان دادند علاوه بر نشر خبرهای مردمی در پی حل مشکلات مردم با ورود مستقیم به این مسائل هستند.

رئیس کانون خبرنگاران افزود: سبزوار از قطب‌های رسانه‌ای خراسان رضوی است. رسالت خبرنگاران انعکاس توانمندی‌های شهرستان و مشکلات مردم و انتقال آن به مسئولان است.

وی عنوان کرد: خبرنگاران بلندگوی مردم بین مسئولان هستند و با انتشار و انعکاس مشکلات و دردهای مردم، مسئولان را نسبت به آن با خبر می‌کنند و از طرفی با بیان خدمات دستگاه‌ها پل ارتباطی مسئولان و مردم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز