خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد عنوان کرد:

پروژه‌هایی در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد که کاملا آماده باشند

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۲۵۷

فرماندار خلیل آباد گفت: پروژه‌هایی در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد که کاملا آماده باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، با شجاعت، عملگرایی و اخلاص در تاریخ معاصر ایران صحنه ای رقم ‌زدند که الگوی مثال زدنی همه دوره ها و دولت هاست و این شد که منافقین کوردل با اقدامی تروریستی این دو یار صدیق حضرت امام (ره) را از نظام نوپای اسلامی جدا کردند.    

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه شهید رجایی در عین سادگی در عرصه های مختلف حاضر می شد و تکلیف اجتماعی را برای خود نهادینه کرده بود، تصریح کرد: مردان بزرگی در عرصه انقلاب حضور داشتند که در ترورهای منافقین به شهادت رسیدند ولی نظام با قدرت و صلابت بیشتر تحت فرمان حکیمانه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری ادامه راه داد. 

قاسم پور با بیان اینکه دشمنان بعد از اینکه با ترور شخصیت های انقلابی به اهداف خود نرسیدند، سعی کردند با اعمال تحریم های ظالمانه به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و پس از ناکامی در تحریم و تروریسم اقتصادی اکنون به دنبال تحریم شخصیت های عالیرتبه ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: امروز برای عبور از این تحریمها بیش از پیش نیازمند همدلی، هم صدایی و انسجام  و مقاومت در تمامی عرصه ها و بین مسئولین و آحاد مردم عزیز کشور هستیم.  

 قاسمپور با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصت مغتنمی برای معرفی خدمات دولت تدبیر و امید و نظام اسلامی به مردم است و باید همه مدیران دستگاه های اجرایی در این راستا همت مضاعفی داشته باشند بیان کرد: خدمات دولت، خدمات نظام جمهوری اسلامی است و باید بطور شفاف و مناسب با کمک رسانه های جمعی به مردم اطلاع رسانی گردد تا ضمن اعتمادسازی و ایجاد امید در داخل بر ناامیدی و ناکامی دشمنان و بد خواهان خارجی افزوده گردد.  

 وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف به ارائه خدمات دولت تدبیر و امید به مردم هستند، تأکید کرد: هیچ پروژه ناتمام و یا بدون اعتبار و مجوز در هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی نخواهد شد و پروژه ای افتتاح می شود که تکمیل باشد و روز بعد از افتتاح مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.    

قاسم‌پور در پایان با تأکید بر حضور پررنگ همه مدیران در افتتاح پروژه‌ها با محوریت مردم، خاطرنشان کرد: دبیر اجرایی هفته دولت در شهرستان خلیل آباد بخشدار مرکزی است و همه مدیران شهرستان پروژه های قابل افتتاح خود را جهت برنامه ریزی منظم به دبیرخانه معرفی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز