خبرگزاری کار ایران

سالک بیان کرد:

پیگیر جاری شدن خون تازه ای در رگ های نظام اداری هستیم/ مانع رشد کشور با دست خود نشویم

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۷۸۴

مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان گفت: به دنبال این هستیم که خون تازه‌ای در رگ‌های نظام اداری شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سجاد سالک در نخستین نشست شورای گفت وگوی دولت و جوانان در استان قزوین اظهار کرد: این جلسه، فرصت پیش آمده و اتفاق مهم و ارزشمند بوده و گفت و گو بحث و تبادل‌نظر با  جوانان نقش بسزایی دارد.

وی افزود: در استان‌های دیگر فعالیت‌های اجتماعی انجام می‌دهیم و در نشست‌ها فرصت گفت و گو پیدا نمی‌کنیم که لازم است نشست دولت و جوانان را دست و کم نگیریم و به نحو احسن از این نشست بهره گیریم.

مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در سال‌های اخیر طبقه متوسط در کشور نحیف شده  که موجب شده کارهای مشارکتی کاهش پیدا ‌کند گرچه حداقل‌های زندگی و معشیت نیز کاهش یافته است.

با رشد مشکلات حوزه اجتماعی مواجهیم

سالک اضافه کرد: برای اقشار جامعه باید طرح و برنامه داشته باشیم این در حالی است که با افزوده شدن مشکلات اقتصادی، با رشد مشکلات حوزه اجتماعی روبرو شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان باید برای وضعیت آینده کشور و با هر دغدغه‌ای مشارکت گسترده‌تری داشته باشند تا به سمت و سوی بهتری حرکت کنیم.

این مسئول تصریح کرد: از دغدغه‌های جدی که دنبال شده، تغییر به سمت جوانگرایی است و برای بسیاری از افراد نیز این روحیه از نسل جدید را باید در فضای مدیران کشور و بخشنامه‌ای داشته باشیم .

مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان افزود: مسئولان باید جوان‌گرایی را باور داشته باشند.

سالک ادامه داد: یک جوان باید مسئولیت أخذ کند  اما انواع و اقسام و اتهامات را مطرح می‌کنند که جوان در آن پست ها قرار نگیرد بنابراین کار را باید در قالب احزاب و سمن‌ها و حضور منسجم‌تری ادامه دهیم  تا نتیجه بهتری گرفته و به منابع ارتباطی دست یابیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: نظام بوروکراسی فرسوده‌ای داریم که اگر حواسمان نباشد درگیر آن خواهیم شد و ما به دنبال این هستیم که خون تازه‌ای در رگ‌های نظام اداری شکل گیرد.

مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان اذعان کرد: باید کار تشکیلاتی را جدی گرفت تا جایگاه جوانان ارتقا یابد، لازم است با دستان خود مانعی برای رشد کشور نتراشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز