خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

مدیران موظف به تجلیل از خبرنگاران هستند/ خبرنگاران با انعکاس خدمات مسئولان به مردم امید می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۳۶۶

استاندار البرز در آستانه روز خبرنگار، فرمانداران، دستگاه های اجرایی و شهرداران را موظف به تجلیل از طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی طی نامه ای به فرمانداران، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها، از مدیران مربوطه خواست که نسبت به برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران استان، اقدام کنند.

در متن این ابلاغ از سوی شهبازی  استاندار البرز آمده است:

روز خبرنگار، فرصت ارزشمندی برای تجلیل از طلایه داران عرصه آگاهی و حقیقت جویی است که چشم بینا و زبان گویای مردم و یاوران فرهیخته جبهه خدمت رسانی به هموطنان شریف هستند؛  مجاهدان عاشقی که با بیان واقعیت ها و امداد قلم خویش هم مسئولان را از ظرایف و زوایای مختلف مسایل جامعه و مشکلات شهروندان مطلع می کنند و هم نهال امید مردم را با انعکاس زحمات و خدمات ارزشمند مسئولان در تند باد یاس آفرینی ها و توطئه های دشمنان انقلاب حفظ می کنند.  

از این رو شایسته است با توجه به نزدیک شدن روز خبرنگار ترتیبی اتخاذ نمائید تا به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان و خبرنگاران فعال در آن حوزه ، به نحو مطلوب تقدیر به عمل آید.

ضمنا مقرر فرمائید اقدامات انجام گرفته به همراه عکس و گزارش مراسم مربوطه نهایتا تا تاریخ 31/ 5/ 1389 به اداره کل روابط عمومی استانداری ارسال شود.

همچنین روابط عمومی استانداری موظف است با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از برگزاری مراسم، تهیه و به اینجانب ارائه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز