خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ورزش در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی‌های تیم ملی/در صورت نامزدی فدراسیون والیبال استعفا می‌دهم / اعلام زمان آغاز لیگ برتر فوتبال

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۵۹

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر هماهنگی های لازم بین نهادهای مختلف در حال انجام است تا بانوان با رعایت شئونات بتوانند برای تماشای مسابقات تیم ملی در ورزشگاه ها حضور یابند.

محمدرضا داورزنی در حاشیه سفر به استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سئوال که ورود بانوان به ورزشگاه به کجا رسید و با توجه به تهدید فیفا که اعلام کرده اگر بانوان در ورزشگاه حضور نیابند احتمال تعلیق فوتبال ایران وجود دارد، گفت: این موضوع در گذشته در مورد مسابقات والیبال هم مطرح بود و مشکل خاصی وجود ندارد؛ در حال حاضر هماهنگی بین نهادهای مختلف در حال انجام است تا بانوان با رعایت شئونات بتوانند در ورزشگاه حضور یابند.

وی اضافه کرد: نهادهای مختلف و مراجع ذیصلاح در تلاش هستند شرایط لازم حضور برای بانوان و خانواده‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال ملی فراهم شود که این امر محقق خواهد شد.

در خصوص مشکل پرداخت دستمزد مربیان خارجی شاغل در تیم‌های ملی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان حامی همه فدراسیون‌ها است و به تامین بخشی از منابع فدراسیون‌ها کمک می‌کند.

وی افزود: 53 فدراسیون وجود دارد که برخی مانند والیبال و فوتبال مربی خارجی دارند و بر مبنای بودجه‌ای که فدراسیون‌ها تنظیم می‌کنند، برای تامین منابع برنامه‌ریزی می‌شود و بخشی هم وزارت ورزش و جوانان کمک می‌کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان  ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان همواره به فوتبال کمک کرده و کمک می‌کند.

تمام انتخابات قانونی برگزار می شود

وی در خصوص انتقادات در مورد مغایرت برگزاری انتخابات برخی فدراسیون ها با اساسنامه های موجود خاطرنشان کرد: تمام انتخاباتی که وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌کند، بر مبنای اساسنامه فدراسیون‌ها و آیین‌نامه مجامع است و طبیعتا هم دستگاه‌های نظارتی نظارت می‌کنند و از سویی، مجامع بالاترین مجامعی هستند که بر عملکرد برگزاری مجامع نظارت دارند.

این مقام ورزشی بیان کرد: هیچ مجمعی نداشتیم که خلاف اساسنامه و آیین‌نامه عمل کرده باشد و نسبت به برگزاری انتخابات غیرقانونی اقدام شده باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سئوال که با توجه به بحث کاندیداتوری شما در فدراسیون والیبال آیا احتمال کناره گیری از معاونت وزارت ورزش وجود دارد، بیان کرد: تا یک ماه دیگر ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود و 50 روز فرصت دارم تا به این موضوع فکر کنم که هنوز تصمیم قطعی در این زمینه نگرفته‌ام.

داورزنی افزود: اگر قرار باشد کاندیدای فدراسیون والیبال شوم، استعفا خواهم داد این در حالی است که علاقمندان و جامعه والیبال تمایل دارند کماکان در خدمت‌شان باشم و اگر تصمیم بگیرم، از پست معاونت وزارت ورزش کناره گیری خواهم کرد تا نامزد ریاست فدراسیون والیبال شوم .

آغاز مسابقات فوتبال لیگ برتر از ۲۳ مرداد

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره زمان آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به اقدامات وزارت ورزش ظرف امروز و فردا زمان قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال اعلام می‌شود.

وی افزود : فدراسیون فوتبال قرعه کشی مسابقات لیگ برتر را ظرف امروز و فردا اعلام می‌کند و مسابقات هم نهایتا بیستم تا بیست و سوم مرداد آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه آزادی‌تهران ۹۹ درصد برای برگزاری مسابقات آماده شده است،تاکید کرد: ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز ، نقش جهان و فولاد شهر اصفهان، فولاد اهواز و آبادان هم آماده شده اند.

داروزنی افزود : دغدغه ما ورزشگاه‌های قائم شهر و مسجد سلیمان بود که نصب صندلی ، تکمیل ورودی‌ها و رختکن ورزشگاه قائمشهر با پیگیری‌های استاندار به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه فدراسیون برای برگزاری مسابقات، نصب صندلی، فروش الکترونیکی بلیت، نصب دوربین‌های امنیتی و گیت‌های ورودی را الزام آور کرده است، گفت : به جز گیت‌های ورودی بقیه کار‌ها در این ورزشگاه‌ها انجام شده است.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: 2 استادیوم جم بوشهر و مسجد سلیمان هنوز مشکل‌شان حل نشده است که در صورت آماده نشدن، مسابقات آنها در مرکز استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز