خبرگزاری کار ایران

در آستانه سفر رئیس‌‎جمهور به آذربایجان شرقی‌انجام شد ؛

آماده‌سازی تبریز برای میزبانی از روحانی و هیئت دولت

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۲۵

در آستانه سفر رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت به آذربایجان شرقی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز بر آماده سازی هرچه بهتر شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا قربانیان تبریزی که در جلسه فوق‌العاده معاونان خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز و ناظران ستادی این معاونت سخن می‌گفت، ضمن برشمردن اهمیت سفر رئیس جمهوری و هیئت همراه ایشان به استان آذربایجان‌شرقی به ویژه کلانشهر تبریز، دستورات لازم را برای آماده سازی هرچه بهتر شهر و میزبانی شایسته از وی صادر کرد.

وی، پاکسازی اساسی معابر اصلی و فرعی، لایروبی و گندزدایی و نیز شست و شوی مستمر جوبها ، کانالها و سبدهای زباله، رسیدگی و جمع آوری موارد کلی سد معبر، رسیدگی به وضعیت روشنایی پلها و زیرگذرها و چندین مورد دیگر را از جمله مواردی بیان کرد که باید مدنظر بیشتر و جدی حوزه معاونت خدمات شهری در این ایام قرار گیرد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز همچنین ابراز امیدواری کرد در مدت این سفر بتوانیم رسم میزبانی و مهمان‌نوازی را به نحو شایسته اداء کرده و شاهد خیر و برکت بیشتر این سفر برای استان عزیزمان باشیم.

رئیس جمهور و هیئت همراه قرار است فردا پنجشنبه -10 مرداد ماه - به استان آذربایجان شرقی سفر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز