خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

جاده چالوس جمعه یک طرفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۸۱

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس جمعه یک طرفه می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۹ مردادماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ مردادماه ادامه دارد گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۱ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۱۲ مردادماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۱ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۱۲ مردادماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۹ مردادماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ مردادماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک که از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۸ مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ مردادماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و برعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز