خبرگزاری کار ایران

ورود اولین محموله تجهیزات مرکز جامع خونگیری به شهرستان کاشمر

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۶۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از ورود اولین محموله تجهیزات مرکز جامع خونگیری شهرستان کاشمر همزمان با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، دکترمحمد جواد یزدانی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری ها و جلسات  متعدد و مستمری که از سوی بهروز بنیادی نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل انتقال خون کشور و همچنین مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی انجام شد خوشبختانه اولین محموله تجهیزات مرکز جامع خونگیری کاشمر وارد شهرستان شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر خاطر نشان کرد: این تجهیزات شامل انکوباتور، تخت مخصوص اهدای خون، سرفیوژ ، شیکر، تابوره و... از سوی سازمان انتقال خون کشور و اداره کل انتقال خون خراسان رضوی به شهرستان کاشمر تحویل داده شد.

یزدانی با تقدیر از پیگیری نماینده منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی در خصوص  تامین نیرو و ارتقای  مرکز ثابت خونگیری به مرکز جامع خونگیری  خاطر نشان کرد:طی جلسات متعددی که با حضور نماینده شهرستان و مدیر عامل انتقال خون کشور در تهران برگزار شد، دستور راه اندازی مرکز ثابت خونگیری  و ارتقای آن به مرکز جامع خونگیری از سوی مدیر عامل انتقال خون کشور صادر شد.

 یزدانی ضمن تقدیر از خیرین حوزه سلامت شهرستان کاشمر و هیات امنای خیرین این مرکز، افزود: با توجه به اینکه مراحل ساختمانی مرکز جامع خونگیری کاشمر توسط خیرین محترم شهرستان رو به اتمام می باشد، امیدواریم این مرکز در اینده نزدیک  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز