خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهوری ‌عنوان کرد:

مطالبات درمانی مردم را با جدیت پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۸۴

معاون رئیس جمهور گفت: رفع مشکلات درمانی مردم از اولویت برنامه های دولت است که با جدیت پیگیر حل مشکلات درمانی و بهداشتی کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد باقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر یک روزه خود به منظور بازدید از روند احداث جاده قزوین-رحیم آباد-کلاچای به استان قزوین، در حین ورود به شهر رازمیان مرکز الموت غربی با اهالی و رئیس شورای این شهر دیدار و بر پیگیری مطالبات آنها از جمله ارتقا کیفیت درمانگاه شبانه روزی و اصلاح راه تاکید کرد.

وی گفت:رفع مشکلات درمانی مردم از اولویت برنامه های دولت است که با جدیت برای پیگیری و حل مشکلات و کمبودهای درمانی و بهداشتی همه استان‌های کشور تلاش می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور عنوان کرد: مطالبات درمانی شهر رازمیان الموت، توسط علی اکبر حاجی محمدی مشاور سازمان برنامه و بودجه در دست پیگیری است.

در ادامه علی حیدری رئیس شورای شهر رازمیان نیز مسائل درمانی را مهمترین مطالبات مردم این شهر عنوان کرد و گفت: در سفر قبلی معاون رئیس جمهور، درخواستی در خصوص مطالبات درمانی عنوان شده و انتظار ما اجرایی شدن این مطالبات است.

گفتنی است بازدید از جاده قزوین-رحیم آباد-کلاچای به منظور رفع مشکلات زیست محیطی آن از برنامه‌های امروز معاون رئیس جمهور در استان قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز